۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۵، ۱۲:۱۲

مدير غرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

آثار برگزيده نمايشگاه بولونيا در نمايشگاه كتاب تهران عرضه شد

آثار برگزيده نمايشگاه بولونيا در نمايشگاه كتاب تهران عرضه شد

حكايت نامه رستم و سهراب، طوطي و بازرگان و خانواده چرخشي، سه كتاب برنده جايزه بولونيا در غرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نمايشگاه كتاب تهران به نمايش گذاشته شده است.

به گزارش مهر، ابوالقاسم ولي نژاد، مديرغرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در گفتگو با ستاد خبري نوزدهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران ضمن اشاره به فعاليت هاي اين كانون گفت : كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان همه ساله به طور فعال در نمايشگاه هاي بين المللي شركت دارد و تنوع فعاليت هاي اين كانون در عرضه محصولات فرهنگي مختلف باعث استقبال مردم از آن شده است.

معاون بازرگاني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان افزود : هزار و دويست عنوان كتاب ، پانصد عنوان انواع سرگرمي علمي، آموزشي و فكري، شصت عنوان نوار، سي دي و نرم افزارهاي علمي - آموزشي از محصولاتي است كه امسال در غرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ارائه شده است. همچنين بخشي از فعاليت هاي غرفه به مشتركين كانون اختصاص داده شده است تا خانواده ها كودكان خود را به عضويت كانون درآورند تا ماهيانه دو جلد كتاب به نشاني آنها فرستاده شود.

وي تصريح كرد: بخش ديگري از فعاليت هاي كانون، به عرضه عروسك هاي دارا و سارا و لوازم جانبي آن كه حدود دويست و پنجاه محصول فرهنگي از قبيل لوح فشرده و نوار و لوگو و پازل هاي آموزشي است، اختصاص دارد.

 مدير غرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اظهار داشت : امسال سه عنوان كتاب از كتاب هاي برنده جايزه بولونيا كه شامل حكايت نامه رستم و سهراب ، طوطي و بازرگان و خانواده چرخشي است براي كودكان و نوجوانان عرضه شده است. همچنين شصت عنوان از كتاب هاي داستاني نيز به زبان لاتين براي كودكان عرضه شده است.

وي در پايان تصريح گفت : امسال شصت عنوان كتاب نيز با خط بريل براي نابينايان چاپ و منتشر شده كه در اين غرفه عرضه مي شود.

 

 

کد خبر 321954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha